//

contact-icon-small

english

ΑΡΘΡΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

Η αντιγραφή απαγορεύεται


ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ
ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:
«ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; -ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ»
ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

1-Logos, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Πριν ξεκινήσω αυτό το άρθρο θα πρέπει να διευκρινίσω ότι ο άνθρωπος βρίσκεται αιχμάλωτος μέσα σε ένα ολογραφικό Μάτριξ, το οποίο δημιουργήθηκε από την διττή δύναμη του εκπεσόντος θεού / δημιουργού, Εωσφόρου. Αυτό το Μάτριξ, ΕΙΝΑΙ το δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού, στο οποίο το φίδι / εωσφόρος βασιλεύει. Η σχάση του σε Λ (Λόγο= κλάσμα, διαίρεση, διαχωρισμό) υποδηλώνει πως και τα δύο σκέλη του Λ (θετικό και αρνητικό) είναι υπό τον έλεγχο του ιδίου.

Το δράμα με τους ανθρώπους είναι ότι αδυνατούν να κατανοήσουν ότι και οι δύο όψεις ανήκουν στο ίδιο νόμισμα, καθώς και ότι ο απαγορευμένος καρπός που δοκίμασε ο άνθρωπος, ΕΙΝΑΙ ΔΙΤΤΟΣ.

«Το φως και το σκοτάδι, η ζωή και ο θάνατος, το δεξί και το αριστερό, είναι αδέλφια. Είναι αχώριστα. [Ευαγγέλιο Απόστολου Φιλίππου§10]»
 
«Το καλό και το κακό είναι δίδυμα, απόγονοι του Χώρου και του Χρόνου, κάτω από την εξουσία της Μάγια (= πλάνης).
Χωρίστε τα κόβοντας το ένα από το άλλο και θα πεθάνουν και τα δύο.
Κανένα τους δεν υπάρχει αφ’ εαυτού, επειδή το καθένα πρέπει να γεννηθεί και να δημιουργηθεί από το άλλο, προκειμένου να έρθει σε ύπαρξη. [Ε. Π. Μπλαβάτσκυ “Μυστική Δοξασία”]»

Στους περισσότερους ερευνητές θρησκειών, είναι γνωστή η ύπαρξη δύο κατηγοριών θεών: Οι θεοί των Υπερκόσμων ή οι Υπερκόσμιοι Θεοί όπως τους αποκαλεί ο Σαλούστιος στο έργο του “Περί Θεών και Κόσμου” και οι κατώτεροι θεοί, οι εγκόσμιοι, οι δημιουργοί του κόσμου μας (Μάτριξ).
Οι Υπερκόσμιοι θεοί, είναι υπέρτατες οντότητες των Πραγματικών Κόσμων της Αλήθειας. Είναι οι Οντότητες που Ζουν «έξω από το Σπήλαιο του Πλάτωνα» και δεν εμπλέκονται καθόλου με τους διττούς (+) & (-) ενεργειακούς χώρους του κόσμου μας.

Σαλούστιος Σατορνίνος Σεκούνδος (Γαλατία 300 μ.Χ.):«Μεταξύ των θεών οι μεν είναι εγκόσμιοι, οι δε υπερκόσμιοι.
Δια του όρου “εγκόσμιοι” υπονοώ τους Θεούς οι οποίοι δημιουργούν τον Κόσμον.…
Μεταξύ των εγκοσμίων Θεών, οι μεν ποιούσι τον κόσμον οι άλλοι τον εμψυχώνουν, οι άλλοι δημιουργούν αρμονίαν μεταξύ των αντιθέτων που τον αποτελούν, άλλοι τέλος επιβλέπουσιν εις τη διατήρησιν της άπαξ επιτευχθείσης αρμονίας.»

Αυτοί οι εγκόσμιοι θεοί, σύμφωνα με τους Ινδουιστές, είναι οι θεοί της Σαμσάρα και είναι οι δημιουργοί του υλικού κόσμου, οι δημιουργοί του Matrix, που παγίδευσαν μέσα σ’ αυτό τον άνθρωπο και τον κατέστησαν όμηρο και δούλο του ατέρμονου κάρμα.
Στο έπος της δημιουργίας των Ασσυροβαβυλωνίων, ο Μαρδούκ (ένας εγκόσμιος θεός) αποκαλύπτει πώς δημιούργησε το γένος των ανθρώπων με σκοπό την εκμετάλλευσή του.

ΕΝΟΥΜΑ ΕΛΙΣ (ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ) ΠΙΝΑΚΙΔΑ 6Η

«§1. Όταν ακούει ο Μαρδούκ τα λόγια των θεών τον κινάει η καρδιά του να πλάσει επιτήδεια έργα.
Ανοίγει το στόμα και στέφεται στον Έα, να του αποκαλύψει το σχέδιο που έπιασε στην καρδιά του:
Θα μαζέψω αίμα και θα κάνω κόκκαλα. Θα πλάσω έναν άγριο.
Άνθρωπος θα’ ναι τ’ όνομά του.
Αληθινά άγριο άνθρωπο θα δημιουργήσω.
Θ’ αναλάβει την υπηρεσία των θεών για να είναι άνετα αυτοί.»

Επίσης ο Πλάτων στο έργο του Κριτίας διευκρινίζει τον ρόλο των (εγκόσμιων) θεών δημιουργών:

ΠΛΑΤΩΝ “ΚΡΙΤΙΑΣ” (109b)

«Διότι κάποτε οι θεοί διαμοίρασαν ολόκληρη τη γη με κλήρο κατά περιοχές χωρίς φιλονικία. …
Με δίκαια λοιπόν κλήρωση παίρνοντας ο κάθε ένας το δικό του μέρος, εγκατέστησαν στις χώρες τους, κατοίκους και στη συνέχεια όπως οι βοσκοί τα πρόβατα μας έτρεφαν ως κτήματα και θρέμματά των. …
(109c5) Οι άλλοι λοιπόν, από τους θεούς αφού έλαβαν με κλήρο τους διάφορους τόπους των, τους διακοσμούσαν.»

Έτσι δημιουργήθηκαν οι φυλές των λαών, όπου κάθε φυλή με τα δικά της χαρακτηριστικά, λάτρευε τους δικούς της δημιουργούς θεούς. Ακόμη και στην Παλαιά Διαθήκη ενώ ο Ιεχωβάς κατακρίνει τους θεούς των Αιγυπτίων, έμμεσα δηλώνει την ύπαρξή τους.

ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΞΟΔΟΣ ΚΕΦ. ΙΒ

«§12. Διότι την νύκτα ταύτην θέλω περάσει δια μέσου της γης της Αιγύπτου και θέλω πατάξει παν πρωτότοκον εν τη γη της Αιγύπτου, από ανθρώπου έως κτήνους· και θέλω κάμει κρίσεις εναντίον πάντων των θεών της Αιγύπτου, Εγώ ο Κύριος.»

Σ’ αυτήν την κατηγορία των εγκόσμιων θεών δημιουργών, ανήκει ο θεός της Παλαιάς Διαθήκης, όπου μέσα σε έξι ημέρες δημιούργησε τον κόσμο/Μάτριξ για να παγιδεύσει μέσα σ’ αυτόν τις ψυχές των ανθρώπων, καθώς επίσης και το δωδεκάθεο. Η Θεογονία του Ησιόδου και γενικότερα η Ελληνική Μυθολογία  περιγράφουν τον τρόπο της δημιουργίας του εικονικού κόσμου/Μάτριξ από αυτή την ομάδα θεών.

Ο Πλάτων στην περιγραφή του Σπηλαίου —στο έργο του “Πολιτεία”— παρομοιάζει αυτή την ομάδα των θεών/δημιουργών, με το “φως” της φωτιάς που φωτίζει πίσω από τις πλάτες των φυλακισμένων και που είναι η αιτία για την δημιουργία των σκιών και της ψευδαίσθησης όπου οι φυλακισμένοι άνθρωποι βλέπουν να προβάλλεται στον τοίχο της σπηλιάς.

spileo 6, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Αυτό το «φως» της φωτιάς, διαφέρει από το Αληθινό Φως που βρίσκεται έξω από το Σπήλαιο (του Πλάτωνα) εκεί, όπου βρίσκονται οι υπερκόσμιοι Θεοί. Ο Χριστός με σαφήνεια διαχωρίζει Εκείνο το Φως και το αποκαλεί: «Φως Αληθινό».

spileo to fws 2, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,…Βέβαια το σύνδρομο του ομήρου να λατρεύει τον απαγωγέα του, διακατέχει τους περισσότερους ανθρώπους…

Σύμφωνα με τις Βέδες, οι εγκόσμιοι θεοί, αποκαλούνται θεοί της Σαμσάρας και θεωρούνται “αθάνατοι”, αλλά μόνο μέχρι να εξαντληθεί το καλό τους κάρμα. Διευκρινίζουν μάλιστα πως ζουν μόνο μέχρι το τέλος του Κάλπα (=ενός κοσμικού κύκλου), επειδή έπειτα χάνονται.

Και η Ινδουιστική παράδοση διευκρινίζει τους έξι κόσμους της Σαμσάρα που βρίσκονται κάτω από την κυριαρχία του Κάρμα, του θεού του θανάτου Yama …Εωσφόρου:

the_wheel_of_samsara_001, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,

Ο Τροχός της Σαμσάρα

1) Το βασίλειο των θεών της Σαμσάρα

gods_deva-gati_happy, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,

Οι Θεοί της Σαμσάρα

Στα Σανσκριτικά αποκαλούνται Deva-gati, και στην Ιαπωνική γλώσσα Tendo. Οι θεοί αυτοί ανήκουν στο βασίλειο των ουράνιων όντων που γεμίζουν με ευχαρίστηση και κατέχουν θεϊκές δυνάμεις. Οι περισσότεροι ζουν σε μια υπέροχη ευτυχία για αμέτρητους αιώνες. Όμως επειδή ακόμη και αυτοί ανήκουν στον κόσμο του πόνου —στον κόσμο της Samsara—  οι δυνάμεις τους, τους τυφλώνουν, τους γεμίζουν με υπερηφάνεια και αλαζονεία και ως εκ τούτου ακόμη και αυτοί οι θεοί, γερνούν και πεθαίνουν. Κάποιοι λένε ότι επειδή η ευχαρίστησή τους είναι πολύ μεγάλη, το ίδιο μεγάλη γίνεται και η δυστυχία τους.

2) Το βασίλειο των τιτάνων ή δαιμόνων

gods_5138

Το βασίλειο των δαιμόνων

Στα Σανσκριτικά αποκαλείται Asura-gati και στην Ιαπωνική γλώσσα Ashurado. Είναι το βασίλειο του πολέμου, του θυμού και της συνεχούς ζήλιας. Οι Asura (Ashura) είναι δαίμονες, ημι-ευλογημένα όντα. Είναι ισχυροί, σκληροί και εριστικοί. Όπως και οι άνθρωποι, είναι εν μέρει καλοί και εν μέρει κακοί (εξ’ ου και οι καλοί ή κακοί δαίμονες).

3) το βασίλειο των ανθρώπων

Human Manushya-gati n

Το βασίλειο των ανθρώπων

Στα Σανσκριτικά αποκαλείται Manushya-gati και στην Ιαπωνική γλώσσα Nindo. Απαρτίζεται από όντα προσκείμενα τόσο στο καλό όσο και στο κακό. Σ’ αυτό το βασίλειο κυριαρχούν τα πέντε βασικά πάθη (αλαζονεία, ζήλεια, άγνοια, επιθυμία, μίσος) με κυρίαρχα την αλαζονεία και την επιθυμία. Η Φώτιση είναι μέσα στις δυνατότητές τους, όμως οι περισσότεροι είναι τυφλωμένοι και αναλώνονται από τις επιθυμίες τους.

4) Το βασίλειο των ζώων

animal_Tiryagyoni-gati

Το βασίλειο των ζώων

Στα Σανσκριτικά αποκαλείται Tiryagyoni-gati και στην Ιαπωνική γλώσσα Chikushodo. Χαρακτηρίζεται από την άγνοια, τον φόβο, την ανασφάλεια και την υποτέλεια.

5) Το βασίλειο των πεινασμένων φαντασμάτων (Hungry Ghosts)

hungry-ghosts

Το βασίλειο των πεινασμένων φαντασμάτων

Στα Σανσκριτικά αποκαλείται Preta-gati και στην Ιαπωνική γλώσσα Gakido. Το βασίλειο των πεινασμένων πνευμάτων χαρακτηρίζεται από μεγάλη λαχτάρα και την αιώνια πείνα των σαρκικών επιθυμιών. Περιλαμβάνει στην ουσία όλα τα πρόσγεια πνεύματα των ανθρώπων που “ερωτεύονται” τις ηδονές της ύλης και δεν μπορούν να απομακρυνθούν από αυτήν.

6) Το βασίλειο των όντων της κόλασης

Naraka 06

Το βασίλειο των όντων της κόλασης

Στα Σανσκριτικά αποκαλείται Naraka-gati και στην Ιαπωνική γλώσσα Jigokudo. Είναι το χαμηλότερο και το χειρότερο βασίλειο, όπου επικρατούν βασανιστήρια που χαρακτηρίζονται από επιθετικότητα και βία. Εκεί κυριαρχούν το μίσος και ο αβάσταχτος πόνος.


Όπως με το πέρασμα του χρόνου οι εγκόσμιοι θεοί της Σαμσάρα υποβαθμίζονται —καθώς το καλό τους κάρμα εξαντλείται— χάνοντας σταδιακά την αθανασία και την αίγλη τους, το ίδιο συμβαίνει και με τους δαίμονες ή τιτάνες οι οποίοι κι αυτοί υποβαθμίζονται σταδιακά, από “αγαθούς”, σε σκοτεινούς δαίμονες και τέλος σε στοιχειά της κόλασης.

Όμως αυτή είναι μια αναπόφευκτα σταδιακή υποβάθμιση των θεών σε καλούς δαίμονες· των καλών δαιμόνων σε κακούς δαίμονες· και τέλος των κακών δαιμόνων, σε όντα της απεχθούς κόλασης.
Αυτό συμβαίνει επειδή και οι δύο αυτές κατηγορίες (θεοί και τιτάνες/δαίμονες) τροφοδοτούνται διαρκώς από την ανθρώπινη ενέργεια, η οποία καθώς διέρχεται μέσα από τη σηπτική (πυκνή) ύλη υποβαθμίζεται, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία οντοτήτων, την κατηγορία των “ζωντανών” σκεπτορμοφών.

Αυτές οι σκεπτομορφές, ως ενεργειακές υπάρξεις, συγκεντρώνονται στους ενεργειακούς χώρους, εκεί που βρίσκονταν τα θετικά (θεοί) και αρνητικά (δαίμονες) τμήματα των δημιουργών και κατατάσσονται ανάλογα με το επίπεδό τους.
Όπως τα στρείδια που κολλούν γύρω από το ναυάγιο, πλαισιώνουν αμφότερες τις θέσεις των δημιουργών και τους τροφοδοτούν με δηλητηριασμένη “τροφή”. Από αυτή τη συγκατοίκηση όλοι μολύνονται και υποβαθμίζονται, καθώς το δίπολο διάγραμμα της “προόδου” εμφανίζεται διαρκώς κατιόν.

Με τη πάροδο της υλικής αιωνιότητας, η αστρική σκεπτομορφική δύναμη —η ζωοποιημένη ενέργεια η γεννημένη από τη σκέψη των ανθρώπων— άρχισε να υπερισχύει στο υλικό σύμπαν, αφού διαρκώς πολλαπλασιαζόταν από τη σκέψη των ανθρώπων.
Σε αντίθεση, η πρωταρχική (διττή) δύναμη των θεών δημιουργών, παρέμενε αναλλοίωτα σταθερή, γεγονός που διατάραζε ολοένα και περισσότερο την μεταξύ τους ισορροπία.
Εξαιτίας αυτού, όλο και μεγαλύτερο ποσοστό από την ιεραρχία των δημιουργών, άρχισε να αφομοιώνεται από τη σκεπτομορφική δυναστεία, η οποία προσομοίωνε τις ιδιότητές και τα χαρακτηριστικά των θεών και χειριζόταν το Αρχέτυπο της Ζωής όλο και περισσότερο για λογαριασμό της.

Σήμερα, είναι πολλοί αυτοί που απορούν με την διαρκώς επιταχυνόμενη διαφθορά του κόσμου μας, με την κατάργηση του σεβασμού και των ηθικών αξιών, με την έκλυση των ηθών, και την εξαχρείωση διαρκώς να αυξάνεται, χωρίς να μπορούν να δώσουν μια λογική απάντηση για όλον αυτόν τον εκπεσμό.
Η απάντηση όμως βρίσκεται μπροστά μας, αλλά είναι οδυνηρό να την αποδεχθούμε. Ο λόγος όμως είναι ξεκάθαρος: Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΡΙΚΗΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ.

gods 452, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,

Ο θάνατος των θεών της Σαμσάρα

Σύμφωνα με τους Ινδουιστές, βρισκόμαστε στο τέλος της Κάλι Γιούγκα, μιας μεγάλης περιόδου και στο τέλος ενός Μάχα Κάλπα (=Μεγάλου Κύκλου).
Κάθε Μάχα Γιούγκα (=4.320.000 θνητά χρόνια) αποτελείται από τέσσερεις περιόδους Γιούγκα, μαζί με τις ενδιάμεσες πραλάγια (=περιόδους διάλυσης).
yugaCyckes

Ο κύκλος των Yuga

1η η Κρίτα-Γιούγκα ή Σάτυα-Γιούγκα (=1.728.000 θνητά χρόνια) αντιστοιχεί σε μια ιδανική περίοδο απόλυτης αγνότητας.

[Η ρίζα της Σανσκριτικής λέξης ‘Στα’ σημαίνει ‘αληθινό’. Απ’ αυτήν τη ρίζα προέρχεται η λέξη σάτυα = αλήθεια. Και αυτή η λέξη, παραπέμπει στην Λατινική έκφραση “aetas satyrn” και αναφέρεται στην “εποχή του Κρόνου” σύμφωνα με τον Ρούντολφ Στάϊνερ, καθώς ταυτίζεται με τη Χρυσή Εποχή.]

2η η Τρέτα-Γιούγκα (=1.266.000 θνητά χρόνια)

3η η Ντβαπάρα-Γιούγκα (=864.000 θνητά χρόνια)

4η η Κάλι-Γιούγκα (=432.000 θνητά χρόνια) που αντιστοιχεί σε μια πολύ σκοτεινή περίοδο.


Η ανθρωπότητα λοιπόν διανύει τις τελευταίες ημέρες της  4ης και τελευταίας περιόδου της Κάλι Γιούγκα· και όπως συμβαίνει στο τέλος κάθε Κάλπα, οι θεοί της Σαμσάρα έχουν χάσει πια την αθανασία τους, το καλό τους κάρμα έχει πλέον εξαντληθεί και έχουν βυθιστεί σε μια απύθμενη δυστυχία, αντίστοιχη της ευτυχίας που βίωσαν κάποτε.
Αντίθετα οι σκοτεινές δυνάμεις έχουν υπερδιπλασιαστεί και καταδιώκουν τους πρώην θεούς. Οι παλαιοί θεοί βρίσκονται υπό διωγμό!

«Ο κύκλος της δημιουργίας των ζωών του Κόσμου τελειώνει, γιατί η ενέργεια της εκδηλωμένης “Λέξης” (Λόγου) έχει την ανάπτυξη, το κορύφωμα, και την παρακμή της, όπως έχουν όλα τα πρόσκαιρα πράγματα, οσοδήποτε μεγάλη και αν είναι η διάρκειά τους. …

Όταν φθάνει ο Μάχα-Πραλάγια (η μεγάλη διάλυση), οι κάτοικοι του Σβαρλοκά (Svarloka)*, ενοχλούμενοι από τη πυρκαγιά (την αστρική δυναστεία), ζητούν καταφύγιο μαζί με τους Πιτρί, τους προγεννήτορές τους, τους Μανού, τους επτά Ρίσι, τις διάφορες τάξεις ουρανίων Πνευμάτων, και τους Θεούς, στο Μαχαρλόκα (Maharloka)**.

Όταν η πυρκαγιά φτάσει και εκεί, τότε όλα τα όντα που αναφέραμε παραπάνω, μεταναστεύουν από το Μαχαρλοκά και μεταβαίνουν στο Τζαναλοκά (Janaloka)***. [Ε. Π. Μπλαβάτσκυ, Μυστική Δοξασία]»


*Svarloka
: Θεωρείται η ανώτερη σφαίρα, εκεί που λέγεται πως υπάρχει ένας παράδεισος ο οποίος βρίσκεται στο όρος Meru —ο Ινδουιστικός Όλυμπος—  η κατοικία του Βράχμα και του Βισνού. Αυτή κατατρώγεται από την φωτιά της Πραλάγια (=διάλυσης), στο τέλος του Κάλπα.

**Maharloka: Γνωστή και ως “Mahar Loka”, Maharloka (Σανσκριτικά) [από τη λεκτική ρίζα “mah” που σημαίνει μεγάλη, επίσης, σημαίνει την ευχαρίστηση, την απόλαυση + “Loka” =κόσμο]. Ο Μεγάλος κόσμος. Ο τέταρτος από τους επτά lokas. Maharloka είναι η κατοικία ορισμένων κατηγοριών Πιτρί, ορισμένων από τους Μάνου, και των επτά Ρίσι, καθώς και κάποιων ουρανίων πνευμάτων και θεών. Η σφαίρα επιρροής της Maharloka μπορεί να επεκταθεί στα έσχατα όρια του ηλιακού μας συστήματος.
Και αυτή η σφαίρα κατατρώγεται από την φωτιά της Πραλάγια (διάλυσης) στο τέλος του Κάλπα.

***Janaloka: θεωρείται ο «παράδεισος» των αγίων και επεκτείνεται πέρα από το ηλιακό σύστημα. Η Janaloka μένει ανεπηρέαστη από την φωτιά της Πραλάγια (διάλυσης) που καταβροχθίζει στο τέλος του Κάλπα. Εκεί στριμώχνονται κυνηγημένοι οι εναπομείναντες άγιοι της Σαμσάρα, στο τέλος του Κάλπα.

The end of_Kali_Yuga, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,

Το τέλος της Kali Yuga

Ο Ινδουιστής φιλόσοφος Ananda K. Coomaraswamy (Ανάντα Κουμαρασβάμι) στο έργο του “Ο Χορός του Σίβα” γράφει:

«Ο Σίβα ξάφνου σηκώνεται εκστατικός και αρχίζει να χορεύει. Ο χορός του στέλνει παλμικά  κύματα που διαπερνούν την αδρανή ύλη. Η ύλη αρχίζει να χορεύει στο ρυθμό του θεού. Με το χορό του ο Σίβα τροφοδοτεί όλα τα φυσικά και υλικά φαινόμενα. Στο πλήρωμα του χρόνου συνεχίζει να χορεύει αλλά αυτή τη φορά ο χορός του θεού καταστρέφει όλες τις μορφές με τη φωτιά, και δίνει και πάλι την ευκαιρία στην ύλη να αναπαυτεί.»

Αυτή δυστυχώς είναι η φυσική «εξέλιξη» των πραγμάτων… όταν οι θεοί ενώνονται με τις ανθρώπινες σκεπτομορφές και μεταμορφώνονται σε τέρατα.

Η Χολιγουντιανή ταινία «PROMETHEUS» (Προμηθέας), απεικονίζει εξαιρετικά εύστοχα αυτόν τον συμβολισμό, όταν ο θεός/δημιουργός, καταβροχθίζεται από ένα τέρας που γεννήθηκε από άνθρωπο (την ανθρώπινη σκεπτομορφή).

sacrificial engineer prometheus1

Engineer fighting Trilobite

Μετά από αυτό το «γεύμα» και αφού το τέρας αφομοιώσει το θεό, μεταστοιχειώνεται σε πραγματικό όλεθρο.

Αυτός είναι ένας πιο ρεαλιστικός και λιγότερο ποιητικός τρόπος για να εκφραστεί αυτή η “πυρκαγιά” των Ινδουιστών που κατατρώει τα πάντα.

Ο Αισχύλος στο έργο “Προμηθέας Δεσμώτης” (στιχ. 907-910), παρομοιάζει αυτή την καταστροφική ένωση των θεών με τα σκεπτομοφικά γεννήματα των ανθρώπων, ως γάμο· αφού ακόμη και αυτόν τον τρανό Δία -ως εγκόσμιο θεό της Σαμσάρα- τον περιμένει η πτώση.

«Κι όμως μ’ όλη την έπαρση του νου του ο Δίας, κάποτε θα γίνει ταπεινός καθώς ετοιμάζεται να κάνει γάμο, που από τον θρόνο του άφαντο θα τον γκρεμίσει.»

Εδώ λοιπόν βρισκόμαστε σήμερα, μπροστά στον θάνατο των θεών, την αφομοίωσή τους από την σκεπτομορφική δυναστεία και απ’ αυτή την συνένωση, την γέννηση φρικτών τεράτων. Βέβαια η μίμηση (η προσομοίωση) των ιδιοτήτων των θεών, από την αστρική δυναστεία, δημιουργεί σύγχυση στους ανθρώπους, που πολλές φορές αν και θεωρούν πως λατρεύουν κάποιο θεό, στην ουσία λατρεύουν μια αστρική δαιμονική δύναμη.

Ας δούμε όμως τα γνήσια χαρακτηριστικά των θεών και ας τα συγκρίνουμε με αυτά της αστρικής δυναστείας.

ΘΕΟΙ

ΑΣΤΡΙΚΟΙ

Υπερασπίζονται τις εθνότητες (φυλές) που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει.

Αδιαφορούν για τις εθνότητες που δημιούργησαν οι θεοί, καταργούν τα σύνορα, και καταπνίγουν τις εθνικιστικές τάσεις. 

Προασπίζονται την ιεραρχία που τους διαχωρίζει από τα αρνητικά τους διπλά (θεοί & δαίμονες).

Καταργούν την ιεραρχία, δημιουργώντας  μια επίπλαστη «ισότητα».

Υπερασπίζονται τα ηγεμονικά πολιτεύματα και την μοναρχία (βασιλεία), επειδή οι πρώτοι βασιλείς (γαλαζοαίματοι) εγκαταστάθηκαν από τους ίδιους τους θεούς.

Καταργούν τα ηγεμονικά πολιτεύματα. Η βασιλεία σαν θεσμός εκπίπτει και παύει να “περιφρουρείται” το βασιλικό αίμα.

Είναι λάτρεις των τελετών.

Καταργούν τις τελετές, τα ήθη και τα έθιμα των λαών.

Υπερασπίζονται τις γλώσσες που οι ίδιοι δίδαξαν στους λαούς τους.

Υποβαθμίζουν και εκφυλίζουν τις γλώσσες των λαών εγκαθιστώντας μια γλώσσα για όλους.

Προτρέπουν στην θρησκευτική λατρεία, αφού οι ίδιοι εγκατέστησαν τις θρησκείες και έχουν ανάγκη τη λατρεία των ανθρώπων μέσω αυτών.

Καταργούν τις θρησκείες.

 Όλα αυτά εξυπηρετούνται στον κόσμο της μορφής, από τα δύο βασικά πολιτικά ρεύματα: Τα δεξιά κόμματα εξαίρουν το θρησκευτικό αίσθημα και τον πατριωτισμό και υποστηρίζονται (ασυνείδητα) από τους οπαδούς των θεών/δημιουργών, ενώ τα αριστερά κόμματα ρέπουν προς στην αθεΐα και την έλλειψη  εθνικισμού και υποστηρίζονται (ασυνείδητα) από τους υποστηρικτές των αστρικών δυνάμεων.

Η κίνηση λοιπόν της παγκοσμιοποίησης που εγκαθιδρύεται πλέον στον πλανήτη, αδιαμφισβήτητα, ελέγχεται από σκοτεινές αστρικές/σκεπτομορφικές δυνάμεις. Αν οι θεοί είχαν τον έλεγχο, οι αξίες θα διατηρούνταν, οι εθνότητες δεν θα βάλλονταν, οι ιστορίες των κρατών δεν θα διαστρεβλώνονταν και το θρησκευτικό φρόνημα των λαών θα παρέμενε ακμαίο και ζωντανό, όπως στην Αρχαία Ελλάδα, τότε που ο πολιτισμός των θεών ήκμασε χτίζοντας Παρθενώνες.

Ενώ όμως η παγκοσμιοποίηση  φαίνεται να είναι ένα δημιούργημα της αστρικής δυναστείας, εν τούτοις έχει την αφετηρία της στα ανώτατα κέντρα της Μασονίας!
Αυτό όμως είναι μια αντίφαση, αφού η Μασονία λατρεύει τον μεγάλο θεό/δημιουργό και αρχιτέκτονα του Μάτριξ· και όπως πολύ καλά γνωρίζει, αυτός είναι ο Εωσφόρος, και αυτόν προσκυνά!

Αυτό συμβαίνει, επειδή αυτού του είδους οι αδελφότητες  —εν αγνοία των περισσοτέρων μελών τους—  βρίσκονται πλέον υπό τον έλεγχο της σκοτεινής αστρικής δύναμης που προσομοιώνει τις ιδιότητές της με αυτές των θεών.

Το ίδιο όμως συμβαίνει και με όλες τις παγανιστικές αρχαίες θρησκείες.
Έτσι ενώ οι πιστοί των παλαιών θρησκειών λατρεύουν τους εγκόσμιους θεούς της Σαμσάρα και ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο, τα γεγονότα οδηγούν στη διάλυση όλων των αξιών που οι παλαιοί θεοί υπερασπίζονταν, επειδή στην πραγματικότητα, σκοτεινές δυνάμεις έχουν πάρει τον έλεγχο του κόσμου.

83130392 large 3176374 lostcityofAtlantis1

Ο θάνατος των θεών

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα απίστευτα σατανικές ενέργειες να εκτελούνται εις βάρος των ανθρώπων που οι περισσότερες παραμένουν κρυφές, αλλά και αυτές που φαίνονται, φαντάζουν παράλογες.

Αυτό που επιζητά αυτή η σατανική δυναστεία, είναι οι άνθρωποι να εκδηλώνουν συναισθήματα βίας, πόνου, απόγνωσης, χυδαιότητας, εκφυλισμού, λαγνείας και άλλων παρεμφερών καταστάσεων τα οποία προκαλούνται με ποικίλους τρόπους, καθώς, πίσω από “ευυπόληπτους” ανθρώπους κρύβεται αυτή η σατανική δυναστεία.

Ένας από τους χειρότερους αυτούς τρόπους, είναι ότι καταγράφουν σε υπολογιστές τις εγκεφαλικές συχνότητες φρικτών βασανιστηρίων και στη συνέχεια τις εκπέμπουν από τηλεοράσεις (η αιτία για το ψηφιακό σήμα) ή ραδιόφωνα ή τις καταγράφουν πίσω από μουσικά κομμάτια ή μουσικές ταινιών σε τόνο ELF (Extremely Low Frequency= Υπερβολικά Χαμηλή Συχνότητα).

Αυτές οι συχνότητες επηρεάζουν τους ανθρώπους αυξάνοντας την εγκληματικότητα και τον εκχυδαϊσμό, που τροφοδοτούν αυτές τις σκοτεινές δυνάμεις.

Αν λοιπόν οι άνθρωποι παρασυρθούν από τις μασκαρεμένες (σε θεούς) σατανικές αυτές οντότητες, το σίγουρο είναι πως θα οδηγηθούν στον χαμό.

Αντίθετα, θα πρέπει να γνωρίζουν αυτό που σήμερα διαδραματίζεται στον πλανήτη, να αντισταθούν στα εκφυλιστικά μηνύματα, να σταματήσουν να ακολουθούν τα πάθη και τις χαμηλές τους επιθυμίες, αλλά κυρίως να πάψουν ακολουθούν τους αρχαίους θεούς και την ιεραρχία τους, επειδή θα τους οδηγήσουν στην απώλεια προς την οποία κατευθύνονται οι ίδιοι.

Ο Χριστός, μια Υπερκόσμια Οντότητα, είναι ο μόνος που σώζει και ανοίγει τον δρόμο για την σωτηρία της κάθε Ψυχής από αυτό το Μάτριξ.

Όμως πολλοί άνθρωποι σήμερα, βρίσκονται πλανημένοι σχετικά με την πραγματικότητα του Χριστού, επειδή με πολύ ευφυή τρόπο, ο δούλος του εγκόσμιου θεού Γιαχβέ, Παύλος, ενσωμάτωσε τον Υπερκόσμιο Χριστό στη δύναμη του Γιαχβέ, ώστε αφενός μεν (ο Γιαχβέ) να καρπωθεί το μεγαλείο του Χριστού, αλλά αφετέρου να διαστρεβλώσει την Αλήθεια Του.

«Κοιτάξτε, ο Θεός θα δεχθεί τη θυσία σας από τα χέρια ενός ιερέα –ο οποίος είναι ένας υπηρέτης της πλάνης. [Ευαγγέλιο Ιούδα]»

Και εδώ δεν υπονοείται άλλος, παρά ο Φαρισαίος Παύλος!

Περισσότερες πληροφορίες, αναλύσεις και αποδείξεις στο βιβλίο:
«ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ»

antexeistinalitheia.gr

Similar posts

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ακολουθήστε μας στο Youtube